Klienci indywidualni Enei, którzy chcą przesunąć termin płatności za prąd, mogą skorzystać z usługi Payka dostępnej w eBOK-u Enei. Umożliwia ona odroczenie płatności o 30 dni. Z takiego rozwiązania korzystają już inni usługodawcy oraz klienci sklepów internetowych.
Klienci Enei mogą skorzystać z usługi „Payka – zapłać później”, realizując płatność za fakturę w eBOK-u za pośrednictwem operatora płatności Blue Media. Usługa umożliwia odroczenie płatności o 30 dni, a następnie po 30 dniach automatyczne rozłożenie jej na cztery raty. W ten sposób można spłacić zobowiązanie w wysokości od dwóch tysięcy złotych, aż do stu tysięcy polskich złotych!
Możliwość elastycznego regulowania płatności jest coraz popularniejszym rozwiązaniem w wielu branżach i sklepach internetowych. Dlatego również Enea, jako nowoczesna firma energetyczna, wprowadziła takie ułatwienia dla swoich klientów, którzy mogą, gdy zajdzie taka potrzeba, przesunąć termin płatności za rachunek. Prowadzimy również rozmowy z kolejnym operatorem płatności, aby nasi klienci mieli wybór podmiotu, z którego oferty finansowej skorzystają – informuje Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum, spółki odpowiedzialnej za obsługę klienta w Grupie Enea.
Klient, który zdecyduje się na skorzystanie z tej usługi, po kliknięciu ikony Payka przechodzi na specjalną stronę, gdzie podaje swoje dane osobowe służące do weryfikacji jego zdolności kredytowej oraz akceptuje regulaminy i zgody operatora płatności. Wszelkie dokumenty, w tym informacje dotyczące płatności oraz zawarcia umowy, otrzyma na swój adres e-mail.
Spłaty należy dokonać w ciągu 30 dni od zaciągnięcia zobowiązania. W przypadku przekroczenia terminu spłaty, zaległość jest automatycznie rozkładana na maksymalnie cztery raty. Payka ma przypomnieć klientom o konieczności spłaty. Odroczyć lub rozłożyć na raty można jeden rachunek. Aby opłacić kolejny tą metodą, należy uregulować całą należność. Aby odblokować możliwość korzystania z funkcji trzeba mieć 18 lat i korzystać z konta bankowego.
Źródło: gramwzielone.pl